Teachers are expected to refresh their technical knowledge. Current specialized literature and studying geography journal articles, where teachers can find data about the latest researches and results, help expand their knowledge. Specialized literature can also help in the everyday work of the teachers. By studying specialized literature regularly, teachers can widen their intellectual horizon and expand their knowledge.
(Az oldal feltöltése folyamatos)
-
Ütőné Visi, J. Az átalakuló földrajzoktatás - változó érettségi vizsga. Országos Közoktatási Intézet. Teljes szöveg
-
Császár, Zs. (2001) Kerettanterv szemléletváltással. Acta Paedagogica 1. évf. 1. sz. p. 2.
-
Eszteri Gy.- Helmeczi O. - Gyuricza T.Informatikai eszközök alkalmazása az iskolai élet területein. INTERAKTÍV TÁBLA. Földrajz óra.
-
Farsang, A. (2004) „Jövőorientált, időtálló” Földrajzoktatás. (A módszertani váltás szükségességéről, lehetőségeiről) Iskolakultúra. 11. pp. 116-126.Teljes szöveg PDF formátum
-
Kleininger, T. (2000) Földrajztanítás az ezredfordulón (Földrajzi műhely a győri Balázs Béla ÁMK-ban) Teljes szöveg
-
Kleininger, T. (2006) IKT-eszközök a földrajz oktatásában Új Pedagógiai Szemle 2. Teljes szöveg
-
Laki, I. (2004) A Földrajztanárok Egyletének szerepvállalása a földrajzoktatásban Iskolakultúra. 11. pp. 126-130.Teljes szöveg PDF formátum
-
Lakotár, K. (2004)Bennünk „élő” szomszédaink. (Kognitív térképek tartalmi elemei a szomszéd országokról) Iskolakultúra. 11. pp. 109-116.Teljes szöveg PDF formátum
-
Makádi, M. (2004) NAT-tól NAT-ig a kerettanterveken át. (A tantervi változások hatása a földrajzoktatásra) Iskolakultúra. 11. pp. 97-109.Teljes szöveg PDF formátum
-
Mezősi, G. (2004) Új alapképzési szak földrajzból. Iskolakultúra. 11. pp. 83-89.Teljes szöveg PDF formátum
-
Probáld, F. (2004) A földrajz helye a hazai oktatási rendszerben. Iskolakultúra. 11. pp. 78-83.Teljes szöveg PDF formátum
-
Szunyogh, G. (1998) A dinamikus földrajz oktatásának négyévi tapasztalatai. Új Pedagógiai Szemle 1. Teljes szöveg
-
Ütőné Visi, J. (2005) A földrajz tantárgy helyzete és fejlesztési feladatai Iskolakultúra 3. pp. 123-139
-
Ütőné Visi, J. (2004) A kétszintű érettségi tantárgyi vonatkozásai Iskolakultúra. 11. pp.89-97.Teljes szöveg PDF formátum
-
Ütőné Visi, J. A földrajz tantárgy helyzetét és fejlesztési feladatait feltáró tanulmány
Kérdőíves elemzése felmérés alapján. Országos Közoktatási Intézet. Teljes szöveg
-
Ütőné Visi, J. (2006) Földrajz. A tankönyvek korszerűségét és minőségét meghatározó tényezők. Elemző tanulmány a tankönyvértékelés szempontrendszerének és módszerének korszerűsítéséhez. Oktatási Minisztérium Honlapja. PDF formátum. Teljes szöveg.
- Varajti K. (2002) A Földünk és környezetünk tantárgy tanítása az iskolarendszerű felnőttoktatásban. Országos Közoktatási Intézet. Teljes szöveg.
|