A tanártól elvárható, hogy rendszeresen képezze tovább magát szakmailag. Kiváló lehetőséget nyújtanak erre az aktuális szakirodalom és a – szakmai folyóiratokban megjelenő – szakcikkek tanulmányozásai. Ezekben elmélyülve értesülhet a tanár a legfrissebb szakmai kutatásokról, eredményekről. Segítséget kaphat mindennapi szaktanári munkájához. A szakcikkek rendszeres tanulmányozásával szélesítheti látókörét, gazdagíthatja szaktudását.
(Az oldal feltöltése folyamatos)
-
Császár, Zs. (2001) Kerettanterv szemléletváltással. Acta Paedagogica 1. évf. 1. sz. p. 2.
-
Farsang, A. (2004) „Jövőorientált, időtálló” Földrajzoktatás. (A módszertani váltás szükségességéről, lehetőségeiről) Iskolakultúra. 11. pp. 116-126.Teljes szöveg PDF formátum
-
Kleininger, T. (2000) Földrajztanítás az ezredfordulón (Földrajzi műhely a győri Balázs Béla ÁMK-ban) Teljes szöveg
-
Kleininger, T. (2006) IKT-eszközök a földrajz oktatásában OFI Teljes szöveg
-
Laki, I. (2004) A Földrajztanárok Egyletének szerepvállalása a földrajzoktatásban Iskolakultúra. 11. pp. 126-130.Teljes szöveg PDF formátum
-
Lakotár, K. (2004)Bennünk „élő” szomszédaink. (Kognitív térképek tartalmi elemei a szomszéd országokról) Iskolakultúra. 11. pp. 109-116.Teljes szöveg PDF formátum
-
Makádi, M. (2004) NAT-tól NAT-ig a kerettanterveken át. (A tantervi változások hatása a földrajzoktatásra) Iskolakultúra. 11. pp. 97-109.Teljes szöveg PDF formátum
-
Mezősi, G. (2004) Új alapképzési szak földrajzból. Iskolakultúra. 11. pp. 83-89.Teljes szöveg PDF formátum
-
Probáld, F. (2004) A földrajz helye a hazai oktatási rendszerben. Iskolakultúra. 11. pp. 78-83.Teljes szöveg PDF formátum
-
Ütőné Visi, J. (2005) A földrajz tantárgy helyzete és fejlesztési feladatai Iskolakultúra 3. pp. 123-139
-
Ütőné Visi, J. (2004) A kétszintű érettségi tantárgyi vonatkozásai Iskolakultúra. 11. pp.89-97.Teljes szöveg PDF formátum
-
Ütőné Visi, J. Helyzetkép és lehetőség. Taní-tani Online. A szabad pedagógiai gondolkodás fóruma. Teljes cikk.
-
Ütőné Visi, J. (2006) Földrajz. A tankönyvek korszerűségét és minőségét meghatározó tényezők. Elemző tanulmány a tankönyvértékelés szempontrendszerének és módszerének korszerűsítéséhez. Oktatási Minisztérium Honlapja. PDF formátum. Teljes szöveg.
|