| A tanártól elvárható, hogy rendszeresen képezze tovább magát szakmailag. Kiváló lehetőséget nyújtanak erre az aktuális szakirodalom és a – szakmai folyóiratokban megjelenő – szakcikkek tanulmányozásai. Ezekben elmélyülve értesülhet a tanár a legfrissebb szakmai kutatásokról, eredményekről. Segítséget kaphat mindennapi szaktanári munkájához. A szakcikkek rendszeres tanulmányozásával szélesítheti látókörét, gazdagíthatja szaktudását.
 (Az oldal feltöltése folyamatos)
             
            
              Császár, Zs. (2001) Kerettanterv szemléletváltással. Acta Paedagogica 1. évf. 1. sz. p. 2.
              Farsang, A. (2004) „Jövőorientált, időtálló” Földrajzoktatás. (A módszertani váltás szükségességéről, lehetőségeiről) Iskolakultúra. 11. pp. 116-126.Teljes szöveg PDF formátum
              Kleininger, T. (2000) Földrajztanítás az ezredfordulón (Földrajzi műhely a győri Balázs Béla ÁMK-ban) Teljes szöveg 
              Kleininger, T. (2006) IKT-eszközök a földrajz oktatásában OFI Teljes szöveg
              Laki, I. (2004) A Földrajztanárok Egyletének szerepvállalása a földrajzoktatásban Iskolakultúra. 11. pp. 126-130.Teljes szöveg PDF formátum
              Lakotár, K. (2004)Bennünk „élő” szomszédaink. (Kognitív térképek tartalmi elemei a szomszéd országokról) Iskolakultúra. 11. pp. 109-116.Teljes szöveg PDF formátum
              Makádi, M. (2004) NAT-tól NAT-ig a kerettanterveken át. (A tantervi változások hatása a földrajzoktatásra) Iskolakultúra. 11. pp. 97-109.Teljes szöveg PDF formátum
              Mezősi, G. (2004) Új alapképzési szak földrajzból. Iskolakultúra. 11. pp. 83-89.Teljes szöveg PDF formátum
              Probáld, F. (2004) A földrajz helye a hazai oktatási rendszerben. Iskolakultúra. 11. pp. 78-83.Teljes szöveg PDF formátum
              Ütőné Visi, J. (2005) A földrajz tantárgy helyzete és fejlesztési feladatai Iskolakultúra 3. pp. 123-139
              Ütőné Visi, J. (2004) A kétszintű érettségi tantárgyi vonatkozásai Iskolakultúra. 11. pp.89-97.Teljes szöveg PDF formátum
              Ütőné Visi, J. Helyzetkép és lehetőség. Taní-tani Online. A szabad pedagógiai gondolkodás fóruma. Teljes cikk.
              Ütőné Visi, J. (2006) Földrajz. A tankönyvek korszerűségét és minőségét meghatározó tényezők. Elemző tanulmány a tankönyvértékelés szempontrendszerének és módszerének korszerűsítéséhez. Oktatási Minisztérium Honlapja. PDF formátum. Teljes szöveg. |